The specificities of communication in the care of patients with cardiovascular diseases

Автор(и)

  • Jana Šulcová St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce, Slovakia
  • Anna Murgová St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce, Slovakia

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.2.1.2022.258918

Анотація

Основні досягнення медицини, зокрема фармакотерапії чи медичних технологій та пристроїв, не покращили стан серцево-судинних захворювань.
Мета: шляхами підвищення якості обслуговування пацієнтів та зменшення кількості пацієнтів із ССЗ є покращення співпраці з точки зору постачальника медичної допомоги – пацієнта – медичної допомоги.
Власний текст: спілкування медичного персоналу з пацієнтом без помилок.
Висновок: ефективне спілкування між пацієнтом та медичним персоналом має великий вплив на задоволеність пацієнтів.
Ключові слова: спілкування, освіта, медсестра, пацієнт.

Біографії авторів

Jana Šulcová, St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce

Šulcová Jana – PhD student, St. Elizabeth University of health and social work, Bratislava, Slovakia.

Anna Murgová, St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce

Murgová Anna – Associate Professor, Head of Department of Nursing, St. Elizabeth University of health and social work, Bratislava, Institute of bl. Bl. P. P. Gojdiča a V. Hopku, Presov, Slovakia.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-11

Номер

Розділ

Медсестринство