The specificities of communication in the care of patients with cardiovascular diseases

Автор(и)

  • Jana Šulcová Університет здоров'я та соціальної роботи Св. Єлизавети Братислава, Словаччина
  • Anna Murgová Університет здоров'я та соціальної роботи Св. Єлизавети Братислава, Словаччина

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.2.1.2022.258918

Анотація

Основні досягнення медицини, зокрема фармакотерапії чи медичних технологій та пристроїв, не покращили стан серцево-судинних захворювань.
Мета: шляхами підвищення якості обслуговування пацієнтів та зменшення кількості пацієнтів із ССЗ є покращення співпраці з точки зору постачальника медичної допомоги – пацієнта – медичної допомоги.
Власний текст: спілкування медичного персоналу з пацієнтом без помилок.
Висновок: ефективне спілкування між пацієнтом та медичним персоналом має великий вплив на задоволеність пацієнтів.
Ключові слова: спілкування, освіта, медсестра, пацієнт.

Біографії авторів

Jana Šulcová, Університет здоров'я та соціальної роботи Св. Єлизавети Братислава

Шулцова Яна – докторант, Університет охорони здоров’я та соціальної роботи Св. Єлизавети, Братислава, Словаччина.

Anna Murgová, Університет здоров'я та соціальної роботи Св. Єлизавети Братислава

Мургова Анна – доцент, завідувач кафедри медсестринства, Університет здоров’я та соціальної роботи Св. Єлизавети, Братислава

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-03

Номер

Розділ

Медсестринство