Асистент учня (дитини) як учасник освітнього процесу в умовах інклюзії

Автор(и)

  • О. О. Воротинцева Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Ужгород, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.3.2.2020.213735

Анотація

Міністерство соціальної політики України спільно з Міністерством освіти і науки України закінчили апробацію проєкту Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання, яка тривала з 17 лютого до 17 червня 2020 року.

Мета: описати міжвідомчу співпрацю у розробці Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання, яка безпосередньо впливає на якість надання освітніх послуг учням (дітям) з особливими освітніми потребами.

Висновки. Супровід учня (дитини) під час інклюзивного навчання – одна з базових соціальних послуг. Метою її впровадження є забезпечення повної та ефективної участі дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі. Отже, запровадження Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання необхідно запровадити у найближчий час.

Ключові слова: асистент учня (дитини), інклюзивна освіта, учасники освітнього процесу, соціальна послуга

Посилання

Державний стандарт супроводу під час інклюзивного навчання (проект) [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Мінсоцполітики України. – Режим доступу: https://www.msp.gov.ua/projects/516.

Закон України «Про повну загальну середню освіту [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Верховної Ради України. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text.

Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Електронний ресурс] / Офіційний сайт МОН України. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ ua/npa/shodo-organizaciyi-navchannya-osib-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Матеріали учасників науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання розвитку системи освітніх, со