Effective communication with the patient as part of nursing care
DOI:
https://doi.org/10.24144/2077-6594.3.1.2021.240808Анотація
Основою надання допомоги є три аспекти. Першим аспектом є лікар, який забезпечує медичною допомогою, другим аспектом – медсестри, які забезпечують сестринський догляд. Третя складова – це пацієнт. Між цими трьома аспектами необхідний взаємозв’язок, який може бути встановлений тільки шляхом комунікації та комунікаційного процесу. Саме тому в цьому дослідженні ми аналізуємо поточний стан комунікації медичних сестер в сфері охорони здоров’я погляду пацієнтів, а також визначаємо рівень дотримання етичних аспектів комунікації медичних сестер під час їхньої взаємодії із пацієнтом.
Методи. Для перевірки гіпотез ми використали інструменти індуктивної статистики за коефіцієнтом кореляції Спірмена. Ми вважаємо значимою різницю, що базується на обчислювальному значенні та рівні значимості 0,05.
Результати. Аналізуючи результати, ми зрозуміли, що суб’єктивне сприйняття етичних аспектів комунікації залежить від віку. Старші пацієнти оцінюють поведінку медичних сестер більш позитивно, ніж молодші пацієнти. Водночас більш освічені пацієнти сприймають етичну поведінку більш негативно. Суттєвої різниці між чоловіками й жінками в оцінці етичного аспекту нема, а задоволеність комунікацією залежить від віку – що старший пацієнт, то більш задоволеним він є.
Висновки. Неправильна комунікація і підхід без емпатії призводить до відмови пацієнтів взаємодіяти, до відчуття тривожності, страху, недовіри та агресії. Забезпечення сестринською допомогою пов’язане з різноманітними ускладненнями.
Ключові слова: комунікація, медсестринська допомога, медсестра, пацієнт.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).