Гармонічний розвиток особистості дитини (учня) за Й. А. Коменським

Автор(и)

  • Peter Vansač St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce, Словаччина

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.1.1.2022.254633

Анотація

Мета. Все своє життя Коменський присвятив невтомному письменництву. У Пансофії він вимагав всебічної освіти (pampaedia) — загальної і всебічної освіти кожної людини в усіх її здібностях. Освіта має бути основним інструментом для виправлення світу і людських відносин. Це вирощування людини за образом Божим. Це має вести до гармонії душі, суспільства і світу. Метою нашого внеску було вказати на те, як Коменський сприймав дітей і як вчителі, батьки та вихователі повинні керувати вихованням дитини.
Методи. Як метод дослідження ми використали контент-аналіз документів Й. А. Коменського.
Результати. У даній роботі ми аналізуємо особистість учня в контексті виховання та принципів морального виховання. На думку Й. А. Коменського, у вихованні та навчанні необхідно наголошувати на тому, хлопчик це чи дівчина, на організованому розумі – подобатися Богу й людям, розвивати тіло, душу й дух.
Висновки. Й. А. Коменський підкреслював незамінну роль батьків у житті дитини, де діти мають бути для них дорожчими за срібло, золото та дорогоцінне каміння.
Ключові слова: особистість учня, дитячий розвиток, учитель, сім’я.

Біографія автора

Peter Vansač, St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce

Professor, Head of Department of Social Work, St. Elizabeth University of health and social work Bratislava, Institute of bl. M. D. Trčku, Michalovce; Slovakia.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-11

Номер

Розділ

Громадське здоров'я