Особливості та структура залученості до мережі Інтернет студентської молоді різних курсів навчання в умовах карантинних обмежень

Автор(и)

  • А.О. Лепканич ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м. Ужгород, Україна, Ukraine
  • І.С. Миронюк ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м. Ужгород, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.2.1.2022.258905

Анотація

Метою дослідження є визначення рівня та структури залученості до віртуального простору мережі Інтернет студентської молоді в залежності від року навчання здобувача освіти в період дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень
Матеріали та методи. Використано метод спеціального соціологічного дослідження, медико-статистичний та метод порівняльного аналізу. Основою став метод анонімного опитування з використанням оригінальної анкети, сформованої у сервісі Google-форми, студентів ДВНЗ «УжНУ» очної форми навчання.
Результати. Серед студентської молоді лише близько 10% витрачають час в мережі Інтернет під час дистанційного навчання до 3-х годин на добу), від 4 до 6 годин щоденно витрачають на перебування в мережі Інтернет трохи менше половини представників студентів бакалаврату молодших і старших курсів (47,3 та 42,7%, відповідно). Звертає на себе увагу, що значна частка студентів як молодших, так і старших курсів бакалаврату (41,3 та 49,3%) під час дистанційного навчання щоденно перебувають в мережі Інтернет більше 7 годин. Лише 20% студентів магістерських програм щоденно перебувають в мережі інтернет 7 і більше годин. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в усіх групах дослідження є ідентичною. Так, більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання саме навчання або роботу (335 респондентів, 64,1% опитаних) і частка таких зростає в залежності від курсу навчання.
Висновки. Рівень залученості до перебування в мережі Інтернер під час дистанційного навчання має відмінності в залежності від курсу навчання опитаних здобувачів освіти, у студентів старших курсів він нижче. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в респондентів усіх курсів навчання є ідентичною. Більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання навчання або роботу.
Ключові слова: студентська молодь, дистанційне навчання, залученість до мережі Інтернет.

Біографії авторів

А.О. Лепканич, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м. Ужгород, Україна

Лепканич Анна Олександрівна – аспірант кафедри наук про здоров’я ДВНЗ «Ужгородський національний університет»; пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000.
.

І.С. Миронюк, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м. Ужгород, Україна

Миронюк Іван Святославович – доктор медичних наук, професор, декан факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет»; пл. Народна, 3, м. Ужгород, Україна, 88000.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-11

Номер

Розділ

Громадське здоров'я