Вплив війни та дистанційної форми навчання на стан здоров’я студентів: за даними соціологічного дослідження

Автор(и)

  • Оксана Вячеславівна Жданова

DOI:

https://doi.org/10.24144/2077-6594.4.1.2022.277078

Анотація

Мета: дослідити вплив війни та дистанційної форми навчання на стан здоров’я студентів.
Матеріали та методи. Матеріали: результати соціологічного опитування 407 студентів. Методи: бібліосемантичний, соціологічний, медико-статистичний, структурно-логічного аналізу.
Результати. Встановлено, що на 77,1% опитаних студентів дистанційна форма навчання в певній мірі негативно вплинула на стан здоров’я студентів, а з початком війни проти російської агресії стан здоров’я погіршився у 86,5% опитаних. При цьому особисте здоров’я, як пріоритет в рейтингу особистих цінностей в звичайних умовах займає V місце, в період дистанційної форми навчання – III місце, а з початком війни знову на V місці. Достовірно вищим у студентів став рівень тютюнопаління та вживання алкоголю при зниженні рівня здорового способу життя.
Висновки. Війна проти російської агресії та дистанційна форма навчання негативно вплинули на стан здоров’я студентської молоді.
Ключові слова: студенти, війна, дистанційна форма навчання, здоров’я, вплив, самооцінка.

Біографія автора

Оксана Вячеславівна Жданова

аспірант Ужгородського національного університету; 88000, Україна, м. Ужгород, вул. Митна 27

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-19

Номер

Розділ

Організація і управління охороною здоров'я